A 4ladies.hu honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

Gyakori Kérdések!!

Mennyi a szállítási idő? 

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1–3 munkanap. Ha a termék nincs raktáron kozmetikumok esetében 1-3 hét, egyéb termékekért kérlek érdeklődj emailben, telefonon vagy a Facebook oldalunkon.

Mennyi a szállítási költség? 

Házhoz szállítás díjszabása

  • Rendelési érték 0-7.500 Ft között a házhoz szállítás díja: 990 Ft.
  • Rendelési érték 7.500-15000 Ft között a házhoz szállítás díja: 790 Ft.
  • Rendelési érték 15.000 Ft felett ingyenes.
  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj – 200 Ft a rendelés értékéhez hozzáadódik.

Van a webshopban minimális vásárlási összeg? 
Logisztikai okok miatt szabnunk kellett egy minimális vásárlási összeget ami 3.000 Ft, szállítási díj nélkül. Ezt az összeget minden rendelésnek el kell érnie különben a rendelés leadása nem lehetséges. 

Milyen fizetési módok közül választhatok? 

Jelenleg utánvételes (a DPD futárának, a csomag átvételekor kell fizetni), online bankkártyás (Visa, Master
card)  fizetés lehetséges a webshopunkban. 

FONTOS!!! A fizetés módoktól függetlenül a szállítási díjak egységesek.  

Hogy adhatok le rendelést?

Nagyon egyszerűen!

A.

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.(A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is)
Miután a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztottad, kattints a jobb felső sarokban található "Kosár" gombra. Ezután megjelenik egy lenyíló ablak ahol a kosarad tartalmát találod, illetve alatta a "Vásárlás befejezése" gombot, kattints rá.  

.Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:
-REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL RENDELEM MEG
-BEJELENZTKEZEM ÉS MEGRENDELEM
-REGISZTRÁLOK ÉS MEGRENDELEM
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét  agy felhasználó nevét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Változtatni szeretnék a rendelésemen, mit tehetek? 

Először is, ne ess kétségbe! :) Mindenre találunk megoldást!  
Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed keress minket info@4ladies.hu-n e-mailben.

Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?

Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a DPD futárszolgálat gondoskodik.


Hány órakor érkezik a csomagom? 

A DPD futárszolgált 9:00-17:00 óra között szállít minden munkanapon. 


Hova kérhetem a csomagomat?

A rendelésedet a saját vagy egy megbízottad címére személyes átvétellel, vagy személyes átvevőpontunkon.  Ezt a szállításí módok menüpont allatt válaszhatod ki.

A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget? 

Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni nem plusz költség, már tartalmazz a végösszeg. 

Eredetiek a termékeitek?

Természetesen, minden termékünket közvetlenül a hivatalos forgalmazóktól rendeljük így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget. 

Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?

Természetesen, nézd meg útmutatóinkat, olvasd el cikkeinket amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a  info@4ladies.hu e-mail címen! :)  vagy a facebook-on!


Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek? 

bátran keress fel minket a  info@4ladies.hu e-mail címen! :)  vagy a facebook-on!