Gyakori Kérdések!!
Mennyi a szállítási idő?
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1–3 munkanap. Ha a termék nincs raktáron kozmetikumok esetében 1-3 hét, egyéb termékekért kérlek érdeklődj emailben, telefonon vagy a Facebook oldalunkon.
Mennyi a szállítási költség?
Házhoz szállítás díjszabása
- Rendelési érték 0-7.500 Ft között a házhoz szállítás díja: 990 Ft.
- Rendelési érték 7.500-15000 Ft között a házhoz szállítás díja: 790 Ft.
- Rendelési érték 15.000 Ft felett ingyenes.
- Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj – 200 Ft a rendelés értékéhez hozzáadódik.
Van a webshopban minimális vásárlási összeg?
Logisztikai okok miatt szabnunk kellett egy minimális vásárlási összeget ami 3.000 Ft, szállítási díj nélkül. Ezt az összeget minden rendelésnek el kell érnie különben a rendelés leadása nem lehetséges.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Jelenleg utánvételes (a DPD futárának, a csomag átvételekor kell fizetni), online bankkártyás (Visa, Master
card) fizetés lehetséges a webshopunkban.
FONTOS!!! A fizetés módoktól függetlenül a szállítási díjak egységesek.
Hogy adhatok le rendelést?
Nagyon egyszerűen!
A.
A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.(A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is)
Miután a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztottad, kattints a jobb felső sarokban található "Kosár" gombra. Ezután megjelenik egy lenyíló ablak ahol a kosarad tartalmát találod, illetve alatta a "Vásárlás befejezése" gombot, kattints rá.
.Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:
-REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL RENDELEM MEG
-BEJELENZTKEZEM ÉS MEGRENDELEM
-REGISZTRÁLOK ÉS MEGRENDELEM
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét agy felhasználó nevét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
Változtatni szeretnék a rendelésemen, mit tehetek?
Először is, ne ess kétségbe! :) Mindenre találunk megoldást!
Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed keress minket info@4ladies.hu-n e-mailben.
Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?
Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a DPD futárszolgálat gondoskodik.
Hány órakor érkezik a csomagom?
A DPD futárszolgált 9:00-17:00 óra között szállít minden munkanapon.
Hova kérhetem a csomagomat?
A rendelésedet a saját vagy egy megbízottad címére személyes átvétellel, vagy személyes átvevőpontunkon. Ezt a szállításí módok menüpont allatt válaszhatod ki.
A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?
Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni nem plusz költség, már tartalmazz a végösszeg.
Eredetiek a termékeitek?
Természetesen, minden termékünket közvetlenül a hivatalos forgalmazóktól rendeljük így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget.
Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?
Természetesen, nézd meg útmutatóinkat, olvasd el cikkeinket amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a info@4ladies.hu e-mail címen! :) vagy a facebook-on!
Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?
bátran keress fel minket a info@4ladies.hu e-mail címen! :) vagy a facebook-on!